lyckans-stjarna

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Lyckans Stjärna önskar GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Av Jonas Nilsson - 19 december 2009 18:17


Några bilder på Bosse idag!

Kom igen nu då!

        

 
 
Ingen bild

Lukas med familj

20 december 2009 21:51

Vilka söta tomtar! God jul och gott nytt år önskar Lukas (Desperate Carlos) med familj.

 
Kram Ruth

Kram Ruth

20 december 2009 22:26

Vilket gulligt pissekort med tomteluvorna på. Det var en riktigt busig Bosse i snödjupet, bernrarna trivs i det rådande vädret, dom älskar snö precis som jag, hoppas den inte försvinner förens tills våren.
Hoppas du fick en trevlig 4:e Advent.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Co

Carina, Boris & Co

22 december 2009 00:45

Söta små kissetomtar...
Snart får ni åka norrut och fira julafton med oss.

Kramen från oss alla

http://www.eklovenskennel.se

 
Tina tillfälligt utan Tea

Tina tillfälligt utan Tea

22 december 2009 00:46

Vilka små tomtebollar !!! Härligt kort på de små katterna ! Kan förstå att du är glad att få bo centralt nu med all snö som kommit !!! Har du hunnit skotta ? Det kan vara slitsamt att vara ansvarig för hus och tomt...., var tacksam att det inte är mitt isommaren med ogräsplockning och gräsklippning på menyn....hahaha!
Ha en riktigt God Jul och Gott Nytt år på dig Jonas !

http://www.bernertea.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

23 december 2009 00:17

En riktigt God Jul önskar jag dig Jonas (och Macke).
Vilka söta små julenissekatter!!!
Och goe Bosse,saknar du inte honom nu när du "flygit" hemifrån tillfälligt ??
Hoppas ni har det bra pojkar där på Timotej och det tror jag säkert ni har.Kör nu försiktigt för det är sååå halt på vägarna.
Massor av kramar Maria och mina 3 Eklöv!

http://ellebacken.webs.com

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 december 2009 22:52

Önskar dig och pisserna en riktig GOD JUL !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 december 2009 15:15

Kikar bara in för att se om det fanns några nya bilder på dina små kissar.Men inte det inte.
Passar på att önska en God Fortsättning och ett Gott Nytt 2010.(oj det kändes konstigt att skriva,2010 menar jag ).

Kramar till er båda pojkar//Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

31 december 2009 16:36

GOTT NYTT ÅR på er mina bägge pojkar!!! Ta det nu lugnt ikväll med läsken och fyrverkerier... hehe! Men det vet jag ni fixar kanon.

Kramar från oss alla

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Nilsson - 25 april 2011 18:07

Lady har fått tre underbart söta kattungar. De har blivit 4 veckor gamla nu och är fulla med  bus och upptåg        De tre söta kattungarna       Goding   ...

Av Jonas Nilsson - 7 april 2010 00:09


Idag fyller jag 20 år!!!         

Av Jonas Nilsson - 15 januari 2010 13:51

Nu är det länge sedan jag gjorde ett nytt inlägg här och mina kattungar har börjat bli stora nu.     De heter Foxy Lemon och Fine liquorice. Den grå kissen har jag tänkt behålla men den vita är till salu  Det blir lite mycket med tre katter nu nä...

Av Jonas Nilsson - 11 december 2009 23:47

Idag fick jag en jätteglad överraskning!!!    Jag har vunnit en Mini PC i Royal Canins tävling    DET behövde jag för min bror Marcus och jag har flyttat hem till vårt gamla hus ett par månader!!!    JIPPI!!!  ...

Av Jonas Nilsson - 1 december 2009 00:15

Nya bilder på kattungarna som har fått sina stamtavlenamn    Fisherman's Friend Salmiak    Fisherman's Friend Original ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards